Kultúrsarok: Könyvfesztiválon jártam Ashley-vel (2018)


Sziasztok!
Idén is megjártam a Könyvfesztivált Ashley-vel, bár a tavalyitól eltérően most főleg a társaságért és a hangulatért, a kikapcsolódásért utaztam föl, nem azért, hogy dedikálról-dedikálásra illetve írótól íróig szaladgáljak.
Azt hiszem, ennek így több értelme volt.


Péntek suli után vonatra ültem és felzötykölődtem Budapestre (egy körülbelül 10 kilós táskával), mire felértem Ashley is végzett az aznapi fesztiválozásával, úgyhogy felszedett a Keletinél aztán elbuszoztunk hozzájuk. Ott átpakoltam a táskámat, de rájöttem, hogy így se könnyebb, szóval feleslegesen rámoltam.
Ilyen menő névjegykártyáink voltak

Szombat reggel átvedlettünk málhás szamárrá, és elindultunk a Millenárisra.
Nagy naívan azt hittem, hogy mivel munkanap volt, majd biztos kevesebben lesznek. Haha, jó vicc.
Kár, hogy nem volt vicc.
Tíz körül értünk ki, de már akkor olyan tömeg volt, hogy öt perc kerekezés után azt mondtam, hogy köszönöm szépen, nekem ennyi bőven elég volt, szóval felmenekültem a galériára, ahol megismertem az Imádom a könyveket íróival.

Elsőként Mimi-vel, akinek beszereztem dedikálva az új könyvét, ami A bosszú ára címet kapta, és aminek a borítóját bizony drága barátosném, Ashley tervezte (itt is mondom: NAGYON BÜSZKE VAGYOK RÁD! <3)
Dupla dedikálás <3

Közben két kedves molyon megismert barátnőm írt, hogy merre járok épp. Ők még előadáson ültek, mondom akkor belefér, kimegyek a parkba, úgyis Szaszkó Gabriella dedikál, szóval mentünk Ash-el Gabihoz D-vitamint szívni. Aztán ott el is voltunk egy darabig, szereztünk könyvjelzőket, meg egyébként is Gabival mindig élmény beszélgetni. (Főleg, mert volt nála csoki. Igaz, olvadt, de ez részletkérdés)
Egyébként szereztem magamnak egy Kosztolányi Dezső idézetes vászontáskát is, úgyhogy megvolt a napi boldogságom.

Ash időközben visszament lecsekkolni mekkora tumultus van a Fumaxnál, gondolkodtam rajta megyek utána, ám ekkor hívott Adry, hogy ők végeztek, merre vagyok. Mondom, hogy hol, mire jött a válasz, hogy ők is oda tartanak. Na, mondom az csúcs, akkor megvárom őket.
Van abban egyébként abban valami élmény, amikor a virtuális tér helyett valakit végre személyesen is megismersz, én így Adrival, aki az Adri olvasósarka blogot írja, és Judittal, aki a Pandalány olvas blogot vezeti. Persze, tudtam, kik meg hogyan néznek ki, de azért élőben mégis csak másabb.
Amikor író és az olvasói találkoznak

Szaszkó Gabival

Adrinak volt egy dedikálása, szóval csak visszamentünk az épületbe, aztán mondták, hogy mennének a Libri standjához, ami nekem jól jött, mert ott volt mellette a Kossuth Kiadói csoport is.
A második találkozás, ami totál feldobta a kedvemet, az említett kiadó PR-esével, Zsófival volt. Rengeteg szuper könyvet köszönhetek neki, a következő olvasmányom is a kiadó gondozásában jelent meg, Kockafiú a címe, és az autizmus van a középpontban. Eddig nem csalódtam a Kossuthos könyvekben, szerintem ezután se fogok.
Készült elvileg Zsófival, Ash-el, Adrival és Pandalánnyal csoportkép is, szerintem hamarosan fent lesz a kiadó oldalán, akkor majd hozom ide is.

A nagy beszélgetések közepette totál véletlenül szúrtam ki Dórit, az M&G blog szerkesztőjét aki elmondása szerint hívott, csakhogy a telefonom ezt nem jelezte. Nem baj, a lényeg, hogy megtaláltuk egymást.
Nagyon örülök, hogy tudtunk találkozni, eszméletlen aranyos és jó fej csaj. Ráadásul kötélből lehetnek az idegei, mert simán elviselte, hogy ide-oda dobáltuk egymással Ashley-nek a beszólásokat.
Örülök, hogy velünk töltötted a délutánt Dóri, kivártad velünk a mekis sort, ésatöbbi. A bögre még mindig nagyon tetszik, szóval azt hiszem, a legjobb helyre került, a könyveidre pedig ígérem vigyázok, majd valamikor nyáron visszakapod őket. (Ha hamarabb kellenének, szólj!) Jó lenne Könyvhéten ismételne megint egy ilyen hármas délutánt, majd meglátjuk, ki, hogy ér rá.
Ajándékaim

Csodaszép kölcsönkönyvek

Két nagyon-nagyon várt dedikálásom volt szombaton, az egyik Benináé. A Megsebzett szabadság című regényét körülbelül két éve olvastam, tavaly sikerült beszereznem, idén pedig dedikáltatni.
Igen, ezért vigyorgok úgy, mint a vadalma. Ráadásul imádom az írónőt azért, amiért rögtön meglátott, és megölelgetett. Jól esett.
Forrás: Benina facebook oldala
Alexának sok szeretettel
és hálával amiért a
lelkesedésed teljesen magával ragadó.

Még egy dedikálásom volt, méghozzá Varga Beánál, alias On Sai-nál. Egy probléma volt: fél ötkor már kb. mindenem fájt, szóval akármennyire is bunkóság, én bizony megkerültem a sort, és oldalról támadtam le Beát, aki (szerintem) örült annak, hogy ott lát. Rögtön az orra alá is toltam a friss, aznap vásárolt Siker tintája könyvemet, ami több okból is sokat jelent számomra: egyrészt írásról szól, és mivel magam is szoktam olykor püfölni a klaviatúrát, jól jön. Másoktól tanul a legtöbbet az ember.
Másrészt még megjelenés előtt kaptam egy részletet a kéziratból, ami alapján véleményt írtam, ami bele is került a kötetbe.
Szóval még nem olvastam a könyvet, de ezek miatt már olvasatlanul is imádom.
Alexának sok szeretettel.
Írj igazat, írj erőset,
ne feledd, példakép vagy :)
Büszkeség

Összegzésként:
A Könyvfesztivál idén is hatalmas élmény volt, bár más okból, mint tavaly. Most főleg a társaság, a nevetések (és természetesen a könyvek) tették különlegessé, és felejthetetlenné.
A meleg ellenére is rettentően élveztem, jól eső kikapcsolódás volt így az érettségi előtt.
Mindenkinek köszönöm még egyszer, aki részese volt a szombati napomnak.
Hálás vagyok, hogy ismerhetlek titeket. Szuperek vagytok.

Zárásként pedig itt hagyok egy csoportképet a legújabb polclakóimról. Ebben van recenzió, vásárlás, és ajándék is. Könyvespolcot is kellett volna szereznem melléjük, mert azt még nem tudom, hol lesz nekik elég hely.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.