Hikari ajánlásával: túl sok az új könyv, és túl kevés az időm(T5W #10)



Sziasztok!
Egy ideje már gondolkodok egy ilyen rovaton, most lett elég időm és kitartásom, hogy nekiálljak és elkészítsem.
A „Hikari ajánlásával” terveim szerint állandó rovat lesz, amit igyekszem rendszeresen hozni.
Különböző szempontok szerint válogatok majd össze három-öt könyvet.

Mivel a „Hikari ajánlásával” rovat hasonló perspektívára épül mint a Top 5 Wednesday (és nem is biztos, hogy minden szerdán be tudok szállni majd) ezért ezen belül hozom le a posztokat.
Annyi különbséggel, hogy lesz egy külön T5W kép, valamint a bejegyzés címében is megjelenik majd.




Újra csatlakozom a T5W banda egyre népesebb táborához, ezen a héten azokat a könyveket gyűjtöttem/gyűjtöttük össze, amiket mondjuk beszereztünk az előző évben, de még nem volt időnk olvasni.
Mivel nem rég múlt el a Karácsony, így szerintem mindannyian tele vagyunk, kapott, de még el nem olvasott könyvekkel. Nekem is húsz könyv csücsült a fa alatt, egyelőre azokat sorolom, amiket még télen el szeretnék olvasni Meg jó lenne írni is róluk, de az majd a jövő zenéje.

Ezek azok a könyvek, amikre nem jutott idő tavaly, és most prioritást élveznek.



Colleen Hoover: Vallomás & Velünk véget ér

Mind a két könyvet a Könyvmolyképző kiadó jóvoltából recenzióként tudhatom a polcomon, és amikor rájuk nézek, mindig vigyorgok, mint a fakutya, mert számomra hatalmas megtiszteltetés és elismerés. Mindenképpen szeretnék még januárban időt szánni lehetőleg mindkét regényre, de február elején tovább egyiket se lenne jó csúsztatni.


Emily Bold: Amikor a szerelemnek csokoládé íze van


Szintén recenzió, csak a Lettero kiadó jóvoltából. Ash az utóbbi néhány napban több regényt is olvasott a kiadótól, és kivétel nélkül el volt mindtől ájulva.
Nagyon tetszik itt a cím és a tartalom, szóval remélem, hogy a könyvben sem fogok csalódni.


Penelope Douglas: Nélküled


Csakhogy leálljak a recenziókkal, ezt a molytól kapott kölcsönkönyvet is szeretném elolvasni. Az első részét két éve olvastam, és azzal meglepő módon elégedett is voltam.
Ez meg pasiszemszög, szóval szinte biztos vagyok benne, hogy tetszeni fog. Legalább is reménykedem, hogy lesz olyan jó, mint az elődje, és megérte elkunyizni Anitól.

Stephanie Garber: Caraval

Szintén kölcsönkönyv, bár ezt bevallom, kicsit bánom: ugyanis egyszerűen csodaszép ez a borító. Ráadásul kemény fedeles szépség.
Reta, ha nagyon bejön, megvehetem tőled? Vicc volt, nyugi.
Az év első mozija nálam A legnagyobb showman volt, szóval biztos hamar sorra fog kerülni a regény. Amúgy se rémlik egyetlen olyan olvasmány sem, ami cirkuszos volt, ideje már, hogy olvassak valamit.
Aztán ha ezt elolvastam, pipa mind a két könyv, szóval szerintem még március előtt visszakapod őket.


A többi T5W bloggert itt találjátok. Érdemes őket olvasni/figyelni 2018-ban is :)
Judy22
Dóri_42

Bibliofilblog_Heni
FairyDust

1 megjegyzés:

Ágota írta...

A cím valakire emlékeztet... Khm. :D
A Caraval-lal én is szemezgetek, eleve a borító, meg a kiadás is gyönyörű... De nem, elhatároztam, hogy nem költök annyit. :D

Üzemeltető: Blogger.