Amimeajánló Hikaritól: Kenka banchou otome: Girl beats boys


Sziasztok!
Egy időben én is hatalmas animefan voltam, mint Ash, de valahogy/valamiért kinőttem már belőle.
Néha mégis rám jön, hogy meg kéne nézni valamit.
A legújabb áldozatom pedig nem más, mint Kenka banchou otome: Girl beats boys.


„Itt, a Shishiku-ban szereztem először barátokat! Barátokat, akiket sohasem akarok elveszíteni...”
  

Történetünk hősnője Nakayama Hinako, aki egy árvaházban nőtt fel, soha nem ismerte a családját.
Egészen addig, amíg véletlenül nem találkozik Onigashima Hikaru-val, akiről kiderül, hogy a lány ikertestvére, ráadásul az ország egyik legrégebbi és legbefolyásosabb jakuza klánjának második fia.
Be kellene iratkoznia a Shishiku Akadémiára, ami a környék legrosszabb fiú iskolájának hírében áll, és bandavezérek uralkodnak a falai között.
A titokban női ruhákat hordó Hikarunak azonban esélye sincs ennek a próbatételnek a teljesítésére, éppen ezért inkább az újonnan megtalált és nála jóval talpraesettebb lányikertestvérét küldi maga helyett az iskolába.
Valami lightos, agykikapcsoló filmet kerestem, de akármibe kezdtem bele, öt perc után kikapcsoltam.
Úgyhogy fogtam magam, és elkezdtem az Animeaddits oldalán keresgélni.
Teljesen véletlenül akadtam rá, erre az animére.
A címkék között szerepel „iskolai”, „romantikus” „shoujo” meg „bishouenen” is, szóval minden, ami általában zsánerem.
Ráadásul a fordítás is teljesen kész van, úgyhogy nekiálltam.
Ami nekem kicsit levett számomra az élményből, azok az extrarövid, csupán 8 (!) perces részek.
Ha, azt nézem, hogy általában egy anime rész 24-25 perc, ez pedig valóban a töredéke, nem igazán örülök neki.
Egyszerűen túl sok mindent sűrítettek bele a készítők ennyi percbe, ezért is kellett figyelni minden másodpercre.
Érdekesség, hogy opening közben is elhangzott egy-két elejtett mondat és információ, úgyhogy nem érdemes áttekerni a zenét sem.

A rajzolás nagyon tetszik, szép, igényes munka. Szokatlan, de érthető döntés, hogy mindenféle random karakter nem lett részletesen megrajzolva, csak a fő(bb)/fontosabb szereplők. A többiek inkább szürke karikatúrák.

Van nekünk nyolc percnyi történetünk, de mégis kik az egyéb  szereplők?
Ők azok, akiknek a hajszíne maradandóbb volt, mint a nevük, vagy a jellemük, de hát nem lehet minden tökéletes.
Minowa Totomaru: Okos, bátor szereplő, aki az első ellenfele, majd később barátja a főhősnek. Segít, hogy Hikaru eligazodjon az Akadémia hiearchiájában..

Takayuki Konparu: ismertetőjegye a folyamatosan nyakában lévő, a hajszínével harmonizáló fejhallgató. Az Akadémián „veretlenként” ismerik, de a kihívások nem igazán izgatják. A családjában ő a legidősebb fiú, nagyon fontosak számára a testvérei

Mirakou Yuuta: a csapatban ő a híres idol, akiért olvadoznak a lányok. A másodikosak egyik vezetője, és néha úgy éreztem, nagyon ráférne egy hajvágás. Történtek vele bizonyos dolgok régebben, így nem igazán közeledik senkihez Rintaroun kívül.
Kira Rintarou: Rideg, mégis kedves és megbízható, aki Yuuta mellett a másodikosok vezetője. Már az anime legelején utalva van arra, hogy sejti Hinako titkát, de csak egy elejtett mondatból jövünk rá arra, hogy miképp jött rá erre. Számomra kissé Nanami Haruka copy volt a Free című animéből…már ami a szemét illeti.



Azoknak ajánlom, akiknek nincs sok idejük vagy türelmük, de szeretnének animézni egy jót. Másfél óra alatt végignézhető az egész.
Fontos szerepet kap benne a barátság, és néhány szivárványhajú bishounen, de egy szórakoztató és kikapcsoló alkotás lett, az biztos.
Sajnálom, hogy nincs folytatás, vagy hosszabb részek, néztem volna még.



Ha valaki inkább vizuális alkat, és nem elég meggyőző számára a poszt, itt egy előzetes is:

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.