Rapid BOOK TAG

Sziasztok!
Rám jött egy ilyen esti TAG kitöltögetés, szóval végigpörgettem a könyvjelzőimet molyon, és rátaláltam Gorkie kihívására.

Ismét egy olyan, amiről eléggé elfelejtkeztem.
De most végre (millió bocsánatkérés után) kitöltöm.
Kicsit hosszú lett, szólok előre.


Puha vagy keménytáblás könyv?
 
Azt hiszem, inkább puha. Oké, jobban kell vigyázni, hogy ne legyen szamárfüles, de én a keménytáblás csúszkáló fedőborítójától mindig kiakadok, és inkább leveszem, majd ha elolvastam, visszateszem.

Online vagy könyvesbolti vásárlás?
 
Könyvesbolti, online csak előrendelések esetén szoktam vásárolni.

Trilógiák vagy Sorozatok?
 
Ha be van fejezve, szívesen olvasok sorozatot is, de egyébként inkább trilógiapárti vagyok.

Hősök vagy Rosszfiúk?
 
Egyértelműen rosszfiúk. Nincs mese, bad boy párti vagyok.

Melyik az az egy könyv, amit mindenkivel elolvastatnál?
 
Eleanor H. Porter: Az élet játéka; nekem is illene már újraolvasnom, évekkel ezelőtt nagyon szerettem. Bárcsak minden könyvszerető ismerősöm legalább életében egyszer elolvasná, aztán elkezdené játszani a játékot.

Ajánlj egy alulértékelt könyvet.
 
Na, ilyen nem tudok. Am alulértékelt, az okkal az, ha lehet, ne olvassátok el ti sem. Na jó: ha elég mazochisták vagytok, Szűcs Vandát ajánlom.

Melyik volt az utolsó könyv, amit befejeztél?
 
Marie Rutkoski: A nyertes átka. Sajnos nem nyerte el túlságosan a tetszésemet.

Melyik volt az utolsó könyv, amit megvettél?
 
Benina: Megsebzett szabadság. Molyon találtam eladó példányt jó állapotban, jó áron, és úgy döntöttem ennyi kijár nekem

Mi volt a legfurcsább dolog, amit valaha használtál könyvjelzőnek?

Sparos blokk, azt hiszem. Találtam, és épp kellett valami, amit betehetek két lap közé, bejelölni hol tartok.

Használt könyvek: Igen vagy nem?
 
Nem vagyok „finnyás”, simán elolvasok/megveszek használt könyvet. De csak akkor, ha ugyanolyan jó állapotú, amit szívesen látnék a polcomon: tehát a megtört gerincre például elég allergiás vagyok


Karakterek vagy cselekmény?
 
Mindkettő. Lehet jó a cselekmény, ha a karakterek idegesítenek, nem tudom végigolvasni; fordítva ugyan ez: hiába jók a karakterek, ha unom/nem tetszik a cselekmény

Hosszú vagy rövid könyvek?
 
Változó, mikor melyikhez van kedvem. De tény, hogy az olvasmánylistámban több a hosszú, 300-400+ oldalas könyv, mint a 200.

Hosszú vagy rövid fejezetek?
 
Inkább rövid, vagy olyan hosszú fejezetek, amelyek tördelve vannak, tehát nem ömlesztett a szöveg.

Nevezd meg az első három könyvet, ami eszedbe jut.

Antoine de Saint-Exupéry: A kis herceg
Róbert Katalin: Kezdjetek el élni!
Stephanie Perkins: Anna és a francia csók

Mik azok a könyvek, amik megnevetettnek vagy megsiratnak?
 
Brittainy C. Cherry összes regényéhez kellett a zsebkendő, Kylie Scott: Futam és Tara Sivec: Csábítások és csemegék című könyvén viszont minden olvasás alkalmával nagyon jól szórakozok

A mi világunk vagy kitalált világok?
 
Inkább a „mi” világunk. Fantasy világokat ritkán kedvelek meg.
Mit gondolsz a hangoskönyvekről: Igen vagy nem?
Főleg kötelezőket hallgatok hangoskönyvben, de nem nagyon szeretem. Nehezebben figyelek a regény cselekményére, és nehezebb is tudom azt követni, ha csak hallgatom, és nem látom a szöveget.


Ítélsz könyvet borító alapján?

Ítélni nem ítélek, de sokat nyom a lattban, ha szép a borító. Ha így van, és szinte öröm ránézni a külcsínre, akkor biztos, hogy előbb-utóbb a polcom lakója lesz.
Ha tetszik a fülszöveg, de a borító annyira nem, akkor marad a könyvtár és a kölcsönkérés opciója.
 



A kérdéssor szabadon vihető, de azért én szokásos bandát megkérném a kitöltésre:
-- MFKata
- Pandalány
- Anna

- Virág_Blogger 


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.