Hikari ajánlásával: mégis miért olvastam fülszöveget? (T5W #4)



Sziasztok!
Egy ideje már gondolkodok egy ilyen rovaton, most lett elég időm és kitartásom, hogy nekiálljak és elkészítsem.
A „Hikari ajánlásával” terveim szerint állandó rovat lesz, amit igyekszem rendszeresen hozni.
Különböző szempontok szerint válogatok majd össze három-öt könyvet.ű


 Mivel a „Hikari ajánlásával” rovat hasonló perspektívára épül mint a Top 5 Wednesday (és nem is biztos, hogy minden szerdán be tudok szállni majd) ezért ezen belül hozom le a posztokat.
Annyi különbséggel, hogy lesz egy külön T5W kép, valamint a bejegyzés címében is megjelenik majd.


Újból elérkeztünk a hét közepéhez, újra megírtam a Top 5 Wednesday bejegyzést. Pedig nagyon sokáig úgy éreztem, hogy ez felejtős, nekem nem fog menni ennyi könyv összeírása.
Már csak azért sem, mert hamarabb olvasok véleményeket/idézeteket, mint konkrét fülszöveget.
De azért valamit végül csak sikerült alkotnom. *büszke*
Lássuk azt a listát.

Paula Zannoner Célvonal című regényét már sokszor hoztam különböző kérdésekhez, de itt se maradhat ki, ugyanis a fülszöveg pont a könyv lényegét lövi le.
És mivel nem egy hosszú regényről beszélünk, ez felettébb bosszantó volt.
Oké, ettől független nagy kedvenc könyv, de azért na.

Akkor a másik Jessica Sorrensen: Callie & Kayden és a véletlen
Dettó olyan könyv, ami ugyan kedvenc, és jó a polcomon látni, de a mai napig szidom magam, amikor első olvasásnál a prológust nem hagytam ki úgy ahogy van. Konkréten a végét olvassuk már el a legeslegelején.

Lisa De Jong: Amikor esik
A „az első mondattal elárulom a dolgok felét” tökéletes példája ez a könyv.  Ugyanis már az első bekezdésben kiderül, hogy milyen nyűgje van hősnőnknek, és ez eléggé visszavesz az olvasási élményemből.

Colleen Oakley: Nem hagylak egyedül
Ez most az aktuális olvasmányom, és eléggé zabos vagyok magamra miatta. Mikor várólistára tettem, csupán az ismerősöm értékelésében bíztam.
Olvasás előtt mégis elolvastam a fülszöveget, így viszont nem ért semmi váratlanul.
Még egyelőre a várt katarzis is elmaradt, de most tartok a felénél.

Jennifer L. Armentrout: Obszidián című könyvét is felveszem a listára. oké, csak azért, hogy meglegyen a szükséges számú regény Bár, végiggondolva én ennél anno nem is olvastam először fülszöveget, a borító fogott meg.
De ha jól emlékszem, konkrétan le van írva a fülszövegben, hogy Daemon-nal kapcsolatban mi merre hány méter. Nem vagyok benne biztos, hogy ez jó ötlet volt. Bár, én már 3x olvastam a teljes sorozatot, szóval nekem édes mindegy.


Eléggé megizzasztott ez a bejegyzés, ahogy láttam nem csak engem.
A T5W csapat többi tagját itt találjátok:
Réta  Arwen, Berta, Dorka, Helie, Judy, Julicsenge, Meeraval_Marnath, Wandamaci

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.