Borítómustra: imádom, polclakónak akarom!

Halihó!
Tudjátok, hogy nem vagyok valami nagy könyvboritómániás. Persze, nálam is vannak esetek, amikor kifejezetten a boritóba szeretek bele, de ha a történet nem fog meg, akkor csak külcsín miatt nem is olvasom el.
Ebben a rovatban boritókat mutatok Nektek, amik valamiért megfogtak.



Ez egy olyan regény, amit már akkor akartam, amikor az első idézet nyilvánosságra került.
Akkor, amikor kiderült a címe is a fülszövege.
Anno borítótervező pályazat is ki lett írva hozzá, és mivel Ash nevezett, ezért figyelemmel követtem.
Szebbnél szebb alkotások születtek, én nem hiszem, hogy tudtam volna választani.
Szerencsére Katona Ildikónak sikerült dönteni...
Mikor megláttam a végső borítót elállt tőle a szavam. Annyira ennek a tervnek szurkoltam.
Egyszerűen már most imádom.


Akarom a polcomra a lehető leghamarabb.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.