Könyvtáros Kedd #2

Sziasztok!
Mindig örömködöm és dicsérem a könyvtáramat, hiszen hiába „csak” megyeszékhelyen lakom, olyan sokszínű és újszerű a választék, hogy itt még szívesebben is töltöm az időmet, mint a könyvesboltban.
Gondoltátok volna?
Molyon már régóta használom a Könyvtárba járunk zónát, de gondolkodtam rajta, hogy rendszeres blogbejegyzést is kéne csinálni belőle…
Nos Anna, a Lap lap után bloggere gyorsabb volt, és létrehozta, én pedig becsatlakoztam hozzá.
Annyi különbség lesz kettőnk bejegyzése között, hogy én beszámolok itt azokról is a regényekről is, amiket kölcsön kaptam valaki magánkönyvtárából.
Szóval a mai naptól közös rovat indul: a Könyvtáros Kedd.




Suellen Dainty: 50 játék kutyáknak
Igazából ezt a könyvet már azelőtt olvastam, hogy igazi kutyás lettem volna, és szépen el is döntöttem, hogyha lesz kutyám, megtanítok neki mindent.
Öt éve gazdi vagyok, és csak most jutott eszembe, hogy ki kéne venni.
Kiváncsi vagyok, mire jutunk belőle, például a „Pakolj el!” vagy a „Hajolj meg” vezényszót tök jó lenne megtanítani.

Elizabeth Gilbert: Big Magic
Egyszer már kivettem, csak akkor valahogy nem jutottam el az olvasásáig, konkrétan anélkül vittem vissza, hogy akárcsak kinyitottam volna. Aztán az egyik moly nemrégiben értékelte, és úgy döntöttem, teszek vele még egy próbát.

Melissa Landers: Elidegenítve
A második kötetét vettem ki múlt héten a trilógiának, úgyhogy vissza is vittem azt, és kivettem a jó részt. Bár bent volt mind a három, el is gondolkodtam ott a polc előtt, hogy a teljeset hazahozom, de 1) akkor nem tudtam volna kivenni a fentebb említett két könyvet, 2) ha nem tetszik a nyitás, nem olvasom végig.



Eddig is gyakran jártam könyvtárba, de ezután biztos, hogy minden péntek/hétfő délután beugrok, ha csak egy-két könyvért annyiért. Aztán büszkélkedem az új zsákmányokkal.
Ti mit vettetek ki legutóbb?

Anna „vadászatának” eredményét ITT tudjátok megnézni.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.