Summer BOOK TAG (2,)

Sziasztok!
Végre vége a sulinak, szóval úgy tervezem, hogy ezután sűrűbben lesznek posztok, lehetőleg mindenféle témában.
Több időm, és energiám van az oldallal törődni, szóval merek ilyesmit kijelenteni.
Kezdésként egy nyári BOOK TAG-et hoztam Nagydorkától.




1.  Milyen könyvet olvastál, ami nyáron játszódik?
Volt ilyen jó néhány, ami először beugrik Leiner Laura Bábel című könyve. De nem rég összeszedtem nyári olvasmányokat, úgyhogy böngésszetek nyugodtan

2. Melyik könyvbéli helyszínre mennél vissza szívesen nyaralni a nyáron?

Lehet öngyilkosság, de nagyon szívesen elmennék Párizsba, amiről Stephenie Perkins: Anna és a francia csók könyvben igazán részletes és élvezetes leírás van. De amióta elolvastam Lylia Bloom: Védtelenül-jét, Róma is úticéllá vált.

3. Mit olvasnál szívesen kötelező olvasmányként ezen a nyáron?

Legalább tizenöt kötelezőt írtunk fel, úgyhogy az pont elég lesz. Oké, aláírom vannak köztük olyanok, amik érdekesnek tűnnek, mint az Átváltozás, az Egypercesek, vagy a Mario és a varázslók,  bár a Sorstalanságot maximum filmen vagyok hajlandó megnézni

4. Melyik könyvbéli karakterrel/karakterekkel töltenél el szívesen egy estét a nyári tábortűznél?
Kérlek, kérlek valaki adjon a tábortűz mellé egy Mal Ericson-t, egy Wes Cartert meg egy Travis Maddoxot, és boldog leszek.
 
5. Ajánlj egy könyvet erre a nyárra!
Ó, ez nehéz...csak egyet lehet? Biztos? Akkor legyen Szaszkó Gabriella: Maradj velem. Az írónő az első a Maxim kiadó szerzői között, aki hazai, és mégis szerződtették. Méghozzá jó okkal. Talán a regénye nem egy rózsaszín lányregény amin sokat nevet az ember, de én nagyon szerettem olvasni. És mióta befejeztem, amikor csak tudom, ajánlom.

6. Mi az első, ami eszedbe jut a nyár és a könyv szó hallatán?
Jelenleg Kaffka: Átváltozás című műve, de mondhatnám Móra Ferenc: Kiskereső kisködmön című könyvét, vagy Hemmingway: Az öreg halász és a tenger regényét is. Szóval igen, általában a nyár és a könyvek EGYÜTT kötelezőket takarnak.

7.  Melyik könyvet/könyveket tervezed elolvasni ezen a nyáron?
Mint korábban mondtam, néhány kötelezőt azért beiktatok, tervezek olvasni Shakespeare drámát, de tervezem újraolvasni Papp Dóra, vagy Jennifer E. Smith könyveit is.


Ez a TAG ennyi lenne, ha valakit a másik Nyári TAG érdekel, az itt található.
Szabadon vihető mindkettő, csak jelöljetek meg forrásként.

Erre a tagre, én Ashleyt, MFKatát, Niitaat, AniTigert és Honeybeet hívnám ki :)

1 megjegyzés:

Dorka írta...

A Sorstalanság pedig sokkal jobb könyvben ;) Én is féltem tőle anno, de hihetetlen gyorsan elolvastam!

Üzemeltető: Blogger.