Kit válasszak? BOOK TAG

Sziasztok!
Újból csak rám jött a blogposzt illetve, hogy elég pontos legyek a TAG íráshoz való kedvem.
Nem töltöttem még ki ilyesmit, de megígértem NagyDorkának, hogy a hosszú hétvégén időt szánok rá, úgyhogy felírtam 26 nevet egy cetlire, bedobtam egy perselybe és nekiálltam huzogatni.
Köszönöm, hogy kihívtál, élveztem. És erős voltam, csak utólag olvastam el a kérdéseket.
Lássuk, mibe vágtam bele.

Kivel kávéznál együtt reggel? Hazel Grace vs. Asher Hunt
Bírom Hazelt, de itt egyértelműen és szinte rögtön Asher nevét mondtam. Hiszen a könyvben is rengeteget jár kávézóba, még jó, hogy elmennék vele. Ha szerencsém van, meg is hív.

Ki tudna rávenni, hogy együtt csináljatok csínyeket (például becsöngetni házakba)? Garrett Graham vs. Callie Lawrence
Ez egy rettentően jó kérdés. Azt hiszem Garrett-nek hamarabb eszébe jutna valami őrültség, én pedig simán belemennék, ha ő mondja, hogy jó buli lesz.

Lecsuktak bankrablásért. Ki lenne az ügyvéded? Park Sheridan vs. Ventus Tamara
Bakker, ott maradnék a rácsok mögött. Nem tudom elképzelni, hogy Tamara elég határozott lenne ehhez a pozicióhoz. Park esetében még talán valamennyi reményem lenne is, kivéve, ha a biró előítéletes, és nem ad egy koreai ember szavára.

Zenekarodba hiányzik egy basszusgitáros. Kit választanál? Logan vs. Fekete Orsolya
Nem, nem nem. Erre a kérdésre nem vagyok hajlandó válaszolni. Orsi imádja a zenét, folyamatosan ott a kezébe a fülhallgató, Logan-t viszont elképzelem gitárral a kezében és végem. Orsit választanám, Logant pedig meghagyom beugrónak.

Ki védene meg az iskolai bántalmazásoktól? Pippa Ken vs. Howl
Pippa. Howl inkább zöld nyálkás depresszióba zuhanna és/vagy egyszerűen otthagyna. Pippára viszont tuti számíthatnék.

Ki venne rá, hogy együtt bungee-jumpingoljatok? Katy Swartz vs Alex Fuentes
Inkább Alex. Katy-ből nem nézem ki, hogy egy ennyire aktív és adrenalinlöketet adó sportot választana merő szórakozásból.

Kitől kérnél korrepetálást  a vizsgádhoz? Tristan Cole vs. Travis Maddox.
Ez a kérdés gyilkos. Választani szinte lehetetlen.
Már csak azért is, mert akár melyikük is lenne a magántanárom, tuti inkább rájuk figyelnék, nem a tananyagra. De ha nagyon bukás közelben állnék, talán inkább Tristan-hez mennék magánórákért. Idősebb, mint Trav, val’szeg többet is tud.

Kivel írnál könyvet a delfinek kommunikációjáról? Rachel Young vs. Gabe
Baj, ha egyikőjüket sem tudom elképzelni, ahogy delfineket bámulnak hatalmas átéléssel, és közben arról cserélnek eszmét velem, hogyan beszélgetnek ezek az állatok? Inkább megyek egyedül. Bár.

Ha életre kelne az egyik kihúzott karakter melyikük lenne az? Mal Ericson vs. Louisa Clark
MAL ERICSON. Pont. És lehetőleg akkor már maradjon élő életem végéig, vegyen el, és csináljunk együtt sok édes muzikális mini-malt *nem normális*

Ki tudná kérdezés nélkül is, hogy mit szeretnél? Kayden Owens vs. Isaiah Walker
Újra csak egy olyan páros, ahol nehezen tudok választani. Mindkét srácnak megvannak a maga problémája, nem biztos, hogy teljes figyelmet tudnának nekem szentelni.
Talán Isaiah megtenné, Kayden-nek túl sok a démona, amit le kell győzzön.

Autóbalesetet szenvedtél, és kórházban kell maradnod több hónapig. Ki ápolna? Alaska Young vs. Anna Karlova
A pont, ahol hangosan felnevettem. Ha ezen a két lányon múlna, még kórházba se kerülök, nemhogy ápolást kapjak. Ez van.

Elutazol egy hónapra Hawaii-ra. Kire bíznád a házat? Calderon vs. Kósza lovag.
Na, ez megint egy jó páros. Calderon szerintem tojna arra, hogy én hova megyek, az űrben lenne valamelyik cirkálón Kósza meg…maximum télen, amikor nincsenek az utcán kivillanó bokák.

Ki tanítana meg tangózni? Will Traynor vs. Lucifer
Igen, én elképzeltem, ahogy a Sátán táncol. Mit ne mondjak, iszonyúan vicces kép.
Will-nek sajnos nincs arra lehetősége, hogy maga tanítson, de azt simán elképzelem, hogy befizet valami tanfolyamra.


Ennyi lenne a mostani TAG, én kifejezetten élveztem a húzásokat, aztán pedig látni azt, hogy melyik pár melyik kérdéshez tartozik.

A kihívottjaim:
Ashley Redwood, aki az Ashley Értékel blogot írja
MFKata az MFKata gondolatai bloggere
Pandalány a Pandalány olvas blogról
Anna a Lap lap után bloggerinája
HoneyBee aki a Books of dreamer szerkeszteni
AniTiger, aki a Hagyjatok! Olvasok blogot írja
Andi az Inside my head vloggere

1 megjegyzés:

Dorka írta...

Egyértelmű, hogy MAL! *-* Én is őt választottam volna :D Na meg Pippát :D Tuti biztonságban lenne a ház, és még baja sem lenne :D

Üzemeltető: Blogger.