J. L. Armentrout: Légy mellettem (Várok rád 2.)

"...a szerelem begyógyítja a sebeket, nem pedig újakat ejt az emberen."

Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás éve: 2016
Oldalszám: 528
Fülszöveg:
Vajon Teresának és Jase-nek megadatik a lehetőség, hogy egymáséi legyenek, vagy az élet közbeszól?
Teresa Hamilton hihetetlenül kemény éven van túl: halálosan beleszeretett a bátyja legjobb barátjába, aki viszont az első, csodálatos, bódító, életmegváltó csók óta egy árva szót sem szólt hozzá; sikerült véget vetnie egy rettenetesen rossz kapcsolatnak; most pedig olyan sérüléssel küzd, ami talán a táncosi karrierje végét jelenti. Ideje hát, hogy elővegye a B-tervet – főiskolára megy. Reméli, hogy itt majd sikerül meggyőznie Jase-t, hogy ami köztük van, őszinte szerelem.
Jase Winstead súlyos titkot hordoz magában, amiről soha, senkinek nem beszélne – különösen nem a legjobb barátja lenyűgözően szép húgának. Még életében senki nem csókolta meg olyan szenvedélyesen, mint Teresa, de nem hagyhatja, hogy ez a kötelezettségei útjába álljon. A legkevésbé arra van most ideje, hogy tartós kapcsolatba bonyolódjon, de közben képtelen kiverni a fejéből a lányt.
Minél többször sodorja őket egymás mellé a sors, annál kevésbé tagadhatják egymás iránt érzett érzelmeiket. Azonban már készülődik a tragédia. Miközben a kampusz próbál magához térni egy váratlan szörnyűség okozta sokkból, a szerelmeseknek el kell dönteniük, hogy minden kockázatot vállalva együtt maradnak, és megérteni, milyen árat kell fizetniük, ha mégsem…



Most épp pénzhiányban szenvedek. úgyhogy barátnőm adta kölcsön, de nagyon hálás vagyok.
Sokkal jobban tetszett, mint Cam és Avery története.

Itt Cam húga Teresa, és a srác legjobb barátja, Jase kerül a középpontba.
A lány egy súlyos táncsérülés után kezdi el az egyetemet, úgy, hogy Jase-szel már jó ideje semmi kontaktja nincs.
Az érzései mégse múltak el.
Az élet pedig ismét egymás útjába sodorja a két fiatalt.
Ezúttal talán meg merik tenni a lépést...a kérdés csak az, készen állnak-e a következményekre.

Már Cam regényét is szerettem, de a húga könyve mégis jobban tetszett.
Ezt már tudtam az első oldalakon, ahol feltűnik Jase is, a levegő pedig nagyon gyorsan sisteregni kezd.
És ez még csak az első pár oldal volt.
Rögtön a közepébe vágunk a dolgoknak, hisz Tess érzései nyilvánvalók. Láthatólag pedig a srác se érzéketlen a csaj iránt.
Valami mégis közéjük áll: nem a részeg pillanatok, amikor láthatóan őrlődik Jase az érzései között...
De határozottan nem jó, hogy a srác titka sötét fellegként van fölöttük.
Amikor pedig kiderül az igazság, lesz helyette más probléma.
Mintha az égiek se akarnák ezt a kapcsolatot. Csakhogy a szívnek nem lehet megmondani kit szeressen és kiben bízzon.

Úgyhogy a történet maga eszméletlenül édes és romantikus volt. Igen, annak ellenére, hogy a vonzódáson kivül megjelentek komolyabb témák is, mint a veszteség feldolgozása, vagy éppen a bántalmazás, de nem vált nehéz hangulatúvá a történet. Mindig volt egy moment, ami tovább vitte a cselekményt.
Vagy csak magában a szereplők:
Teresa egy igazán határozott és erős személyiség.
Derékba tört a karrierje, elveszítette az esélyt, hogy valóra váljon az álma, de mégse adta fel, és lett egy depressziós nyavajgós csaj. Oké, néha besokkaltam, mert a könyv közepe körül minden második oldalon sírt, de idővel szemethunytam fölötte.
Aztán ott van Jase...jézusmáriaszentjózsef azt hittem, hogy Cameron az álompasi. Nos, tévedtem, Jase viszi a pálmát.
Amiatt, hogy lovas pasi, totál megnyert magának, de azzal, hogy még figyelmes, és odaadó végképp kibővült a könyvmoly háremem.
Örültem, hogy Cameron és Avery is visszatért, és nem szívódtak fel az éterben.

Először megijedtem, a hosszát látva, de aztán észrevettem, hogy szinte felfaltam.
Kikapcsolt, élvezetet adott, ezerrel dobogtatta meg a romantikus énem szívét.
Egyszer valaki azt mondta nekem, hogy csak akkor fog szeretni valaki, ha először én szeretem meg és fogadom el önmagamat.
És mennyire igaz.
Ha meg akarod ismerni még közelebbről a lovagias Jase-t, vagy éppen Tess-el együtt átélni mindent elsöprő érzéseket, vagy csak nyeregbe akarsz pattanni...
Kezd el olvasni a regényt. Valami azt súgja, hogy melletted van és olvasásra vár.

.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.