A-tól Z-ig könyves felmérés

Szép estét!
Ma úgy döntöttem, megörvendeztetlek titeket egy BOOK TAG-gal.
Ritka hosszú, szólok előre. Dorkánál találtam, itt is köszönet érte.


Author you’ve read the most books from (Író, akitől a legtöbbet olvastad):
Ide Leiner Laura jut eszembe. Zsenge moly koromban elolvastam a teljes Szent Johanna Gimi sorozatot (2x is) aztán tavaly rávettem magam a Késtél és a Hullócsillag című könyveire, az már nem volt akkora siker.


Best sequel ever (Legjobb folytatás valaha):
Ha olyan kell, ami összefügg szorosan az első résszel, akkor ide Kleinheincz Csilla: Üveghegy című könyvét mondom. Vagy Jus Accardo: Mérgezés regényét. Mindkettő van olyan izgalmas, mint a nyitókötet, ami valljuk be, nem könnyű feladat.

Currently reading (Mit olvasol jelenleg?):
Lylia Bloom: Védtelenül című könyvét fogom elkezdeni ma este.

D
rink of choice while reading (Milyen italt választasz olvasáshoz?):       
Nincs külön „olvasok, szóval ezt iszom” szemléletem. Ami éppen van a hűtőben.

E
-reader or physical book? (E-könyv vagy papír alapú könyv?):
Erről egy külön bejegyzést lehetne írni  lehet egyszer megcsinálom Mindkettőt szeretem, csak más okokból. Talán most a papíralapú olvasások vannak többségben

F
ictional character you probably would have actually dated in high school (Egy karakter, akivel randiztál volna a középiskolában):
Travis Maddox. Mal Ericson. Még Rafi  vagy Folt is szóba jöhet, ha mondhatok nem evilági karaktert.
Velük a mai napig randiznék.
Egy baj van: nem léteznek.

G
lad you gave this book a chance (Könyv, aminek örülsz, hogy adtál egy esélyt):
Pusztai Andrea: A sárkányölő. Nem szeretem a történelmi regényeket. Nagyon nem. De Pandi Bizánc trilógiájának nyitókötete megvett kilóra.

Hidden gem book (Rejtett gyöngyszem):
Rupert Isaacson: Lóháton.
Szinte senki nem ismeri. Nem is olvasták még a könyves ismeretségi körömben, pedig egy fantasztikus regény, és az csak plusz, hogy az egész igaz történet

I
mportant moment in your reading life (Egy fontos pillanat a könyves életedben):
Hmm…amikor a nagyimnál még a Disney féle Bambit olvastam szótagonként, a zöld karosszékbe. Körülbelül nyolc-kilenc évesen (plusz-mínusz egy-két év), és akkortól lettem igazából olvasó.

J
ust finished (Most fejezted be):
Josh Malerman: Ház a tó mélyén. Ash-el hamarosan érkezik a közös értékelés

K
inds of books you won’t read (Könyvtípusok, amiket nem fogsz olvasni):
A krimi-thrilller-horror trió elég messze áll tőlem, megvagyok nélkülük.


Longest book you’ve read (Leghosszabb könyv, amit olvastál):
Ez egy nagyon jó kérdés. Moly szerint J. R. Ward: Megváltott szerető című könyve 670 oldal, szerintem ez a befutó.
M
ajor book hangover because of (Legnagyobb „másnaposságot” okozó könyv):
Legnagyobb?  Ez évi felhozatalt nézve Brittainy C. Cherry: Lebegés. Imádtam. És külön öröm, hogy a polcomon van.


N
umber of bookcases you own (Könyvespolcaid száma):
Egy nagy van, de lassan be kéne szereznem még egyet, mert kezdenek szűkösen lenni a regények.


One book you have read multiple times (Egy könyv, amit többször elolvastál):
Paula Zannoner: Célvonal;  Szilvási Lajos: Egymás szemében;  Kylie Scott: Futam. Anya mindig megkérdezi, miért olvasok el egy könyvet akár kétszer-háromszor is. Mert ami jó, abból nem árt ismételni, ezek azok, amik néhány év múlva tuti rongyosak lesznek.

 

Preferred Place To Read (Kedvelt hely olvasáshoz):
A szobám. A benne lévő nagyon kényelmes ágy.
 

Quote that inspires you/gives you all the feels from a book you’ve read (Idézet, ami inspirál/mindenféle érzéseket ad át neked egy könyvből, amit olvastál):
"Én is olyan voltam, mint a legtöbb író. Kellett a szent, zárt helyem, rá kellett hangolódnom a témára."(Szaszkó Gabriella: Maradj velem)
"Vannak olyan pillanatai az életemnek, amikor szó szerint el sem tudom kèpzelni, hogyan jutottam el oda ahol éppen vagyok." (J. L. Armentrout)
"(…) senki sem olyan, mint amilyennek elsőre vagy sokadszorra látszik, mindenkinek vannak titkai és problémái." (Papp Dóra: Tükörlelkek 2.)
További kedvelt idézetek
ITT. 


Reading regret (Könyv, amit megbántál, hogy olvastad):
Ez Fuli Sándor: A lovak nemes népe című regénye lett. Nagyon csalódtam. Nagyon nagyot.


Series you started and need to finish (all books are out in series) (Sorozatok, amiből minden rész megjelent, elkezdted és be kell fejezned):
Amy Kathleen Ryan: Ragyogás trilógiája Susan Ee: Angyalok bukása trilógia amik most így eszembe jutnak

Three of your all-time favorite books (Három legnagyobb kedvenced):
Nem ér, hogy csak hármat lehet mondani. Paula Zannoner: Célvonal; On Sai: Apa, randizhatok egy lovaggal? Papp Dóra: Tükörlelkek.



Unapologetic fangirl for (Egy könyv, amiért menthetetlenül Fangirl módra rajongsz):
Brittainy C. Cherry és Katie McGarry bármelyik könyve.



Very excited for this release more than all the others (Új megjelenés, amit legjobban vársz):
Baráth Viktória: A főnök; Julia Lewis Thompson: Többek szerint; Brittainy C. Cherry: Csendfolyó. 


Worst bookish habit (Legrosszabb könyves szokásod):
Nem tudok ilyesmiről, de lehet van.


X Marks The Spot: Start at the top left of your shelf and pick the 27th book (X jelöli a helyet: Keresd meg a polcodon a 27. könyvet bal felülről kezdve)
Na, ez nem fog összejönni. Két sorban vannak a polcomon a könyveim (vagy egymásra fektetve, melyik hogyan fér el) szóval tuti belezavarodnék.


Your latest book purchase (Legutolsó könyvvásárlásod):
A könyvfesztiválon szereztem utoljára könyveket. Lylia Bloom Védtelenül című regénye, Pandi két Bizánc kötete és Josh Malerman: Ház a tó mélyén könyve költözött be hozzám.


Zzz snatcher book (last book that kept you up WAY late) (Legutóbbi könyv, amit késő estig olvastál):
Szaszkó Gabriella: Maradj velem! című regényét olvasva valahogy nem vonzott az alvás gondolata. Olyan volt, mint egy finom csoki. Haladni is akartam, meg minél tovább élvezni is.

***

A kihívottaim:  - Ashley_Redwood
- MFKata
- Pandalány
- Niitaa
- Adrykacska
- M_Annie_99

Én majdnem négy órán át dolgoztam a kitöltéssel, szóval megértem, ha nem vállaljátok. :)







2 megjegyzés:

Dorka írta...

Hát ez jó lett, köszi, hogy kitöltötted :)

K. A. Hikari írta...

Jó TAGokra mindig vevő vagyok :)
*Hikari

Üzemeltető: Blogger.