#Halloween Projecthét: Kérdéssor Ashleyvel 1.rész


Sziasztok!
Most már nekem is illene feltűnni vagy valami, iszonyúan elvoltam havazva, főleg most...Áh, ne is akarjátok tudni. Lényeg, hogy a Never Let Me Go- drága bloggere meghívott engem (és természetesen Hikarit is) egy ünnepváró(ünnep?!) kis finomságra.
Úgyhogy összeszedvén magam hozok nektek egy két részes  TAG-et. (az ez egyáltalán?)
Szóval, inkább kérdéssort, mert nincs is szebb, mint hangolódni a Halloweenra.





1. Van-e kedvenc horrorfilmhez vagy halloweenhez fűződő zenéd? 
Rengeteg. Nem is hangolódom rá, de egyszerűen. Whah, ki ne ismerné. 



2.Valaminek/valakinek a neve, amitől nem akarnál el-illetve kirohanni, ha meglátod egy sötét erdőből, vagy esetleg egy elhagyott épületből. 
Egyszerű: MICHAEL MYERS. 
Annyi megszerettem őt a Halloween részekből, hogy tuti a nyakába ugranék. Aztán már tökmindegy, hogy kinyír-e vagy sem.


3.Játszottál már valaha Ouija táblán?
Igen, nap-mint nap. Nagyon kellemes hangszer.
Viccet félretéve, nem. Viszont láttam az Ouija c. filmet, na azok után szerintem sosem akarnám kipróbálni, milyen egy élő interaktív Twisterrel egybekötött Felelsz vagy Merszet játszani.


4.Van kedvenc horror gonoszod? 
Eh, Myerst nem írhatom.
Jason Voorhees és Freddy Krueger a sorban következő, de megláttam ezt a képet és végem.


5.A legijesztőbb dolog ami valaha történt veled,amikor egyedül voltál?
Hű. Volt egy durva áramkimaradás és vihar egyvelege még tavaly. Gyertya természetesen semmi, és nem a középkorba élek, viszont jól érzem magam gyertyák mellett. Úgyhogy bekapcsoltam a vakut mobilon. Egyik percben ahogy így céltalanul diszkóztatom a fényt, látok egy árnyékot. Komolyan, szabályosan ott volt. Aztán később jöttem csak rá, hogy a sajátom, egy másik vetületből, de rendesen összecsináltam magam. 

6.Ha megkérnének, hogy éjszakázz egy kíséretet házban, megtennéd? 
Természetesen, ha az összes horror gonosszal kéne pizsipartizni.
Kész élmény lenne, bevennénk Teresa Figaldot is, hogy szegényke ne maradjon le a globalizációs dolgokról. Aztán kapjátok majd a levelet nemsokára. 


7.Az a városi legenda, amitől a szar is megfagy benned: 
Helyi ugyan, és lehet sokan nem is tudnak róla, de volt itt egy pedofil hajlamú úriember, aki előszeretettel zaklatta és csalogatta az ovisokat és a kisiskolásokat bohóc jelmezben. Nem, nem Gacey. Valóban itt volt. Nem állok neki keresgélni, de egyik nap jöttem hazafelé, nagy nyugalmamba és láttam. Komolyan a szar is megfagyott bennem. Egyrészt, mert utálom a bohócokat, és komolyan félelem és túlvilági agresszió fog el ha a közelembe vannak, plusz emberek, pedofil. Elvileg pár szülő elkapta, nem lett belőle feljelentés, jól el lett verve. Ki tudja azonban, mikor bukkan fel újra. Mennyire jó és előnyös, hogy konkrétan magam ijesztgetem. 

8.Hiszel a túlvilágban vagy a páros dimenziókban? 
A túlvilágban mindenképp, páros dimenzió? Ahol a szörnyek és a mumosok élnek? Elég hozzá egy padlás vagy egy pince meg némi félelemtáplálás, és máris megjelenik előtted az agyad által kivetített extra félelmed. 

9.Játszottál valaha Bloody Maryt? 
Kiskoromban elég kíváncsi voltam, főleg az ilyen dolgok után kutatgattam. Próbálgattam a szárnyaim, azonban nekem se Mária drága sem pedig Kampókéz nem jelent meg. Szomorú, el is cseszte a gyerekkorom.
Viszont a koktél finom. 


10.Hiszel a démonokban? Próbáltál már valaha idézni bármit? 
Hiszek hát, a rohadt fattya...Egész éjszaka azon imádkozom, bár Őt kapnám és ne ZENt vagy Yoosungot. Jumin Han, pokolba veled. Gyerekek, sose töltésétek le a Mystic Messenger appot, tönkreteszi az életeteket. 

11.Hogyha egyedül lennél otthon éjszaka és lépéseket hallanál, mit tennél? 
Tutira, hogy Bughuul az, vagy a Boogeyman, úgyhogy leállnék vele danszolni.

12.Mit gondolsz, mint műfajról: gore és thriller:
A thriller műfajból, sajnos csak a pszicho-thriller részhez vonzódom, mint például a Hannibal(a sorozat is, de a trilógiát is imádom)
A gore, mint olyan nagyon nagy közkedvenc a japánoknál és már a koreai horrorokban is fel-fel tűnik. Így elég sokban volt már részem, viszont nem annyira szeretem a céltalan kínzást. Amiben széttrancsíroznak, de te még mindig élsz, nem Mortal Kombat X ez emberek. 


12+1. Egy horrorfilmben vagy. Melyik lennél szívesen: aki életben marad, aki az elején meghal, a szkeptikus, az okos, a képregényőrült vagy a gyilkos? 

Ez nem kérdéses, a gyilkos. 

13.Hány éves voltál mikor elsőként láttál horror filmet? Mi volt az? 
Mindössze 11 éves kislányka voltam, akit épp hazatelepítettek az iskolából, mert nagyon rosszul volt. Hát anyukámék dolgoztak, úgyhogy átvittek a szomszédhoz. Akinek idősebb lánya volt, szerette a horrort. Pihenni akartam, hát néztem. Ez pedig mély nyomokat hagyott bennem. Ómen, a mai napig átkozlak. 

14.Kitör a zombi apokalipszis: milyen fegyvert választanál?
A sok playstation játék megtette a magáét, fémcső, vascső, gitár, bármi. Még egy gémkapoccsal is képes lennék vérengzést aratni. 

15. Creepypasta: Van kedvenc? 
Ódákat zengek Laughing Jackről.
Komolyan kis szentélyem is van neki.
Egyszerűen ah, ah, az esetem. A sztori, a karakter, a felfogás.
Minden tekintetben, elmebeteg.
Tudom.
DE JACKIE *_*

Íme a részvevő blogok listája, nézzetek be hozzájuk is:
Varázstinta
Today Wiggin
Real Thoughts
Neverhoods diary
Books everywhere
KönyvvadászokKönyvjelző blog
Karina & Books
Goodbye agony
 Feel invincible
Coffee and manga
 Books of dreamer


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.