Kultursarok: Szabó Balázs Bandája Vidor fesztiválon járt ♡

Sziasztok!
Már pár napja láttam, hogy jönni fognak, de gondolkodtam van-e értelme elmennem, hisz nem ismerem túl sok számukat.
De rábeszéltek...
Megérte elmennem.

19:00 kezdődött a koncert, de osztálytársam azt mondta menjünk hamarabb, szóval fél órával kezdés előtt már ott voltunk.
Jól tettük.
A kordon előtt sikerült helyet találnunk, úgyhogy a banda körülbelül egy méterre volt tőlünk.

Meglepődtem, mert Balázs már az első két számmal olyan hangulatot csinált, hogy bizsergett a bőröm.
Ráadásul hagytam a fenébe a ciki "össz-vissz-két-számukat-ismerem" érzést, és simán üvöltöttem minimum a refréneket.
Mert azok nagyrésze gyorsan megragad az ember fejében, akkor is, ha akkor hallja először.

Csak néhány ízelítőt mutatok, amikre emlékszem.










Úgyhogy igen, határozottan megérte elmenni.
Kissé bedugult a fülem, és kiszáradt a torkom, de valamit valamiért.

Ti szeretitek az együttest? Melyik a kedvencetek tőlük?

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.